Friday, January 07, 2005

一隻會游水的似狗老鼠?
As a matter of fact, it is the problem of globalization, 各大車廠都走回頭路了。近幾年的各大車展都看見一個不尋常的現象,各出色的車種已變得無法辨認。家庭車開始似跑車,coupe 已變得很老板車,越野又可快劈,連七人車都成架飛仔車?各大車廠的設計師已經想無可想,江郎才盡了,是否新和好的意念, I doubt it。

豐田哥露娜明明係compact的家庭形車,但由九四年第三代開始就一年比一年長和一年比一年大,怕將來比S-class還要大了。加上又low低車身,何解同原來小家庭車概念離經逆道。

寶馬的3系算是最成功的coupe了,多年已來都是集團營業績佔百分之六十左右,因形象鮮明,young professional lifestyle,icon已不可再變,只可小小modification就已經勝其他車廠成條街。但由E36到E46,車越來越長和大似5系。因車廠想把Mercedes的C-class市場佔有率拉過來,車的suspension和呔感 變成林和失準,可能寶馬的變臉功夫做得到家,一般大眾居然會拿3仔當family car日常用,寶馬都算成功。

本田的柯特時重奇怪,明明是七人車,做乜搞到成架飛仔Civic仔咁?乜好靚嗎,我睇唔到!(七人車搞成咁算失敗了,儘使銷量很好)

波子Cayenne雖然在上年全球銷售佔集團百分之六十,但一架快如波子跑車的越野車,總是給你怪怪的感覺。此乃market-oriented掛。

Mercedes又無啦啦做架CLS出來,似CL的saloon,或是似S-class的coupe,但它又是四門才奇怪。(記得小時候玩扮野遊戲,叫人扮一隻會游水的似狗老鼠,一句講哂:玩死)

看車壇的轉變,有可取但有可怕。
總之細想變大車賣,而大車想變細車嬌小,相信各大廠都在摸索期。

Comments:
Popeye : what's your dream car ?
 
以前細個夢想有架波子太寶,但現在大個仔就想有架林寶堅尼的魔斯拿高。sooner or later, I might have one of those
 
大哥,多謝指教!

又,新車幾正幾順,嘻嘻。

--- 收收
 
收哥,你呢架E仔,好開過現在的新E,同埋yours is problem free的。只有買貴不會買錯的,但若然你沒買貴,重靚。(記住唔好入靚油,普通油就得啦,靚油比較唔適合的,車行有沒有同你講?)
 
車行條友話:"Benz 當然要入靚油啦",但邊隻靚油,佢又無講堝。:)

--- 收收
 
收哥,條友咁講,即是話佢無料到,見新的貼文分享。
 
另收哥,見你買車咁高興,我又步大哥後塵。無無聊聊sunday行開海運見有車展,走入去超超,卒之訂左架(大口狗)。潮爆人氣另類車種。
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?